26 Temmuz 2009 Pazar

buzdolabi mutfak cekmecelerine yayildi

Arçelik, inovatif düsüncesini buzdolabinda uyguladi. Gelistirdigi teknolojiyle kompresörü ayri bir ünite olarak buzdolabindan çikaran Arçelik, borular yardimiyla mutfak çekmecelerini birer buzdolabina dönüstürdü..||Arçelik, buzdolabindaki mevcut teknolojiyi inovasyonla (yenilikçilik) bir buzdolabi motoruyla (kompresör) birden fazla sogutma ünitesini mutfaklara getirecek. Divide& Cool: (DAC) Bölünebilir Sogutma adini verdigi teknoloji, kompresörü tipki kombi gibi ayri bir ünite olarak koyarak borularla mutfaktaki istenilen bir ya birkaç çekmeceyi buzdolabina dönüstürüyor.||Koç Holding Dayanikli Tüketim Grubu Baskani ve Arçelik Genel Müdürü Akagündüz Özdemir, 'DAC diye adlandirdigimiz bu ürün tek bir kompresörle çalisan birden fazla sogutucuya sahip olmasi açisindan dünyada bir ilk olma özelligine sahip' diye konustu.||Arçelik, yeni ürünü Divide & Cool: Bölünebilir Sogutma Teknolojisi`ni bir basin toplantisiyla tanitarak piyasa sundu. Arçelik`in dünyada bir ilk olma özelligi tasiyan, mutfaklarda çigir açacagina ve yeni bir dönemin baslangici olacagina inandiklari bir yeniligi sundugunu belirten Özdemir, bu ürünümüzde, bir çekmece derin dondurucuya açilirken bir dolap kapaginin ardinda da bir sogutucuya ya da sarap dolabina ulasilmasi mümkün. Arçelik DAC, dis üniteye bagli, bölünebilir ve mutfagin çesitli yerlerine konulabilir sogutucu kabinlerden olusuyor.``||BIR DIS ÜNITEYE 4 SOGUTUCU||Üründe bir dis üniteye en fazla dört sogutucu kabin baglanirken boy, tezgah seviyesi ve tezgah alti ölçülerinde olmak üzere toplam 7 farkli kabin seçeneginin mevcut oldugunu anlatan Özdemir, ebat çesitliligi ile mutfaklardaki sinirlari kaldiran Arçelik DAC`nin, sessiz çalismasi, enerji tasarrufu ve besinleri daha uzun süre saklamasiyla hem verimli hem de çevreci bir ürün olma özelligine sahip oldugunu kaydetti. Ürünün, dünyanin 'ilk ve tek`` titresimsiz sarap sogutucusuna da sahip oldugunu belirten Özdemir, bu sarap sogutucusunun deyim yerindeyse tüketicisine özel bir sarap mahzeni sundugunu söyledi.||Özdemir, bugün gelismis ülkelerde beyaz esya tüketiminin yüzde 50`sinin ankestre ürünlerin olusturdugunu belirterek, yeni ürünleriyle öncelikli hedeflerinin Bati Avrupa oldugunu bildirdi. Almanya, Ingiltere, Italya ve Fransa basta olmak üzere bu ülkelerde büyük mutfak firmalariyla münhasirlik sözlesmesi imzalayabileceklerini ifade eden Özdemir, bu konuda görüsmelerinin sürdügünü kaydetti.||sabah

Mutfak Ambari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder